FANDOM

Bryzgacz − to jeden z rodzaju Ksenomorfów, który występuje w Aliens: Colonial Marines. Dostępny również jest w trybie Multiplayer.

Wygląd Edytuj

Wyglądem różni się od zwykłych robotnic i wojowników. Wydaje się że jest trochę większy. Na jego nogach i łokciach są ostro zakończone wyrostki, a jego końcówka jest zakończona dwu zębem. Na jego głowie znajdują się żółtawe guzki oraz lekko małe kościste wzorki ułożone w prostą linię. Po bokach głowy znajdują się małe bojowe toporki.

Zdolności Edytuj

Bryzgacz potrafi strzelać kwasem lub śliną.

Żywiciel Edytuj

Żywicielem jest prawdopodobnie zwykły człowiek, ale tego niestety nie potwierdzono.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie tylko on pluje kwasem. Tą umiejętnością może się poszczycić Runner (przez to został nazwany smokiem) i Genetyczne Ksenomorfy.
  • W grze Alien vs Predator:Extinction, występuje odmiana ewolucyjna Ksenomorfa, która też pluje kwasem i bardzo przypomina Bryzgacza.
  • John Mulkey przyznał, że jego wygląd i umiejętności były wzorowane na Spitterze z "Left for Dead 2" i Dilofozaurze z Parku Jurajskiego.
  • W trybie Multiplayer może eksplodować kwasem jak Baniak, gdy zostaną mu zadane krytyczne obrażenia.
  • W przeciwieństwie do innych Ksenomorfów, Bryzgacz ma krótsze zęby. Prawdopodobnie dłuższe przeszkadzałyby w strzelaniu kwasem.

Galeria Edytuj