Fandom

Xenopedia

Super Predatorzy

356stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Superyautja.jpg

Falconer, Berserker, Tracker.

Super Predatorzy - klanem Yautja, wrogim dla klanu Jungle Hunter. Są większą i mocniejszą odmianą predatorów. Do tego klanu, mogą przyłączyć tylko łowcy o podobnych poglądach politycznych, wyglądzie i rasie.

Opis Edytuj

Biologia i zdolności fizyczne Edytuj

Są większe od zwykłych łowców (średnia wysokość to 7 stóp). Ich wygląd jest bardziej "gadliwy" i mają łuszczącą się skórę. Kolejną ich cechą są bardziej zaczesane dredy niż u normalnych Yautja. Mają też dłuższą twarz ale mniejszy pysk. Nie wiadomo czy naprawdę są silniejsze od zwykłych Predatorów ponieważ jedyne starcie jakie mogliśmy zobaczyć była walka Berserkera z Crucified'em.

Kultura łowiecka, odzież, zbroja i technologia Edytuj

Berserker, Falconer i Tracker wydają się być w krwawej rywalizacji ze zwykłymi Yautja. Używają jednak tej samej technologii, lecz miejscami bardziej zaawansowanej.

Różnią się także kulturą. Super Predatorzy mają tylko jedno Naramienne ostrze, a także mocniejsze, ale mniejsze opancerzenie. Predator Falconer używał również sokoła, aby śledzić ofiarę. Tak jak zwykli Yautja, ci też używają Bio-masek różniące się wyglądem oraz umożliwiające wykrycie pulsu ofiary.

Podczas polowania używają pułapek, aby wywołać strach i panikę w swoich ofiarach próbując je unieruchomić. W odróżnieniu od normalnych Yautja, ci nie zwracają uwagi czy wróg jest okaleczony lub bezbronny. Można więc twierdzić, że zdobywanie trofeów było dla nich ważniejsze niż zachowanie honoru.

Niektórzy Super Predatorzy przynależą do kasty kryminalnej znanej jako Zła Krew (kasta).

Znani Super Predatorzy Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki