FANDOM

,,Wiesz może, że twoja głowa wygląda jak dildo?"

—Johnny Cage do Ksenomorfa w Mortal Kombat.

Tarkakański Ksenomorf, postać występująca w grze wideo Mortal Kombat, dostępna tylko w dodatku DLC, jest to Ksenomorf; którego żywicielem był Tarkatan, różni się od zwykłego Ksenomorfa, tym że ma wystające ostrza z ramion, tak jak Tarkatanie. Jego warianty to Acidic, Tarkatan, Konjurer. Można go znaleźć w wersji XL, oraz w Kombat Pack 2. W grze istnieje odmienna wersja Tarkatańskiego Ksenomorfa - Shokański Ksenomorf.

Ciekawostki Edytuj

  • Poza umieszczeniem Obcego w grze, są także nawiązania do filmów:
    • Jego ruchy (combo) zawierają odniesienia do filmów: "Here Kitty, Kitty" (Brett), "Lucky Star" (Ripley), "Kane's Son" (Ash), "Zeta II" i wiele innych.
    • Jedna z animacji (Fatality) pokazuje zapłodnienie przeciwnika przez Twarzołapa. Chwilę później jego ciało opuszcza Chestburster.
    • W Fatality "Killer Queen" zostaje wezwana Królowa, które przebija przeciwnika ogonem i rozrywa na pół. Jest to nawiązanie do drugiej części filmu, gdzie w ten sposób zostaje pokonany Bishop.
  • Po zapłodnieniu mogą powstać niepowtarzalne odmiany Chestburstera. Wszystko w zależności od żywiciela (Predburster - Predator, ze skalną skórą - Tremor, z małą maską hokejową na głowie - Jason Voorhees itp.).