FANDOM

,,Wiesz może, że twoja głowa wygląda jak dildo?"

—Johnny Cage do Ksenomorfa w Mortal Kombat.

Tarkakański Ksenomorf jest szczepem ksenomorfów, którego żywicielem był Tarkatan. Chociaż, przez identyfikację genetyczną, szczep ten jest identyfikowany jako "Tarkatan," ten typ jest tylko jednym z trzech podgatunków tego specyficznego szczepu ksenomorfów występujących w grze wideo Mortal Kombat, dostępny tylko w dodatku DLC; różni się od zwykłego Ksenomorfa, tym że ma wystające ostrza z ramion, jak u Tarkatanów. Są trzy podgatunki Tarkatańskiego Ksenomorfa: Acidic, Tarkatan, Konjurer. Można go znaleźć w wersji XL, oraz w Kombat Pack 2. W grze istnieje jeszcze inna odmiana Tarkatańskiego Ksenomorfa − Shokański Ksenomorf.

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Ten szczep Ksenomorfów wydaje się nieco bardziej zwalisty i muskularny niż ich sztywne i chude rodzeństwo zrodzone z ludzi. Jest czarny, jak one, ale ma krótszą głową oraz imponujący zestaw zębów, jak jego żywiciel. Ksenomorf ma również ramienne ostrza, wzięte od swojego żywiciela, chociaż jego ostrza są segmentowane i podpięte na końcach ramion. Zasadniczą różnicą między trzema rodzajami szczepu tych ksenomorfów jest głowa. Głowa podstawowego rodzaju jest podobna do prążkowanej głowy wojownika. Rodzaj Acid ma smukłą głowę, podobnie jak u Robotnic, podczas gdy rodzaj Konjurer posiada głowę wyglądem przybliżoną do głowy Preatoriana.

Podgatunki Edytuj

Tarkatan Edytuj

Podgatunek Tarkatanów skupia się na ramiennych ostrzach potwora oraz jest najbardziej agresywnym ze wszystkich trzech gatunków. Wiele wynika z tego, że teraz jego ruchy są teraz zastąpione; zamiast jego pazurów, wykorzystuje swoje ramienne pazury, które mają większy zasięg. Zyskuje też kilka ruchów Baraki, w tym jeden, w, którym Xeno będzie gwałtownie atakować ostrzem broni pionowo tnąc przeciwnika. Ten podgatunek ma głowę podobną do głowy kasty wojowników.

Acidic Edytuj

Podgatunek Acidic, jak sugeruje nazwa, priorytetowo Ksenomorf posiada silnie żrący kwas we krwi. Żrąca krew sącząca się z ogona może być ciskana w stronę przeciwnika, zadając obrażenia w czasie. Ogon może służyć także do walki dalekiego zasięgu. Dodatkowo ksenomorf zyskuje zdolność samookaleczania, dzięki której może zacząć zgrywać się i szarpać swoją skórę, co powoduje, że dużo krwi leci na podłogę. Dziwnie, przeciwnik nie dostaje obrażeń od kwasu we krwi podczas narodzin, tylko podczas ataku. Ten podgatunek ma podobną głowę do Robotnicy.

Konjure Edytuj

Ten podgatunek zmienia Tarkatańskiego Ksenomorfa bardziej pod względem wyglądu; teraz przyjmuje mały grzebień przypominający Preatorianina lub Królowej. Ten podgatunek skupia się na Xeno używając swoich braci do pomocy w bitwie. Ten xeno może nie tylko wezwać inne Ksenomorfy do ataku na przeciwnika, ale także powodować to, że jaja wyrastają z ziemi. Gdy, przeciwnik jest w zasięgu, jajo otwiera się i wyskakuje na przeciwnika twarzołap, ogłuszając na kilka sekund a następnie wychodzi z niego chestbuster.

Ciekawostki Edytuj

  • Poza umieszczeniem Obcego w grze, są także nawiązania do filmów:
    • Jego ruchy (combo) zawierają odniesienia do filmów: "Here Kitty, Kitty" (Brett), "Lucky Star" (Ripley), "Kane's Son" (Ash), "Zeta II" i wiele innych.
    • Jedna z animacji (Fatality) pokazuje zapłodnienie przeciwnika przez Twarzołapa. Chwilę później jego ciało opuszcza Chestburster.
    • W Fatality "Killer Queen" zostaje wezwana Królowa, które przebija przeciwnika ogonem i rozrywa na pół. Jest to nawiązanie do drugiej części filmu, gdzie w ten sposób zostaje pokonany Bishop.
  • Po zapłodnieniu mogą powstać niepowtarzalne odmiany Chestburstera. Wszystko w zależności od żywiciela (Predburster − Predator, ze skalną skórą − Tremor, z małą maską hokejową na głowie − Jason Voorhees itp, z wielkimi zębami - Mileena itp.).