FANDOM

"Ten desant robi się gorszy niż Acheron. Jeśli to w ogóle możliwe” ― Kap. Tequila (z Aliens vs. Predator)

Kapral Teresa Aquila - znana lepiej jako "Tequila", była członkiem 1-szego batalionu, 3-eciego pułku Amerykańskiego Korpusu Kolonialnych Marines. Stacjonowała na pokładzie USS Marlow, wysłanym na BG-386 w odpowiedzi na atak ksenomorfów  w kolonii Freya's Prospect w bazie  Weyland - Yutani. Jest ona podstawowym źródłem intergrywalnej postaci Marine w grze video "Aliens vs Predator" z 2010 roku. Chociaż została zainfekowana  Chestbusterem  po zestrzeleniu i rozbiciu desantowca Tajfun, została umieszczona w kapsule kriogenicznej przed wyjściem Chestburstera i w ten sposób była z jedną z zaledwie trzech osób, o których wiadomo, że przetrwały wypadek,  inni to: Rookie i android Katya.

Biografia: Edytuj

Jej wojna: Edytuj

"Leci tu na nas deszcz gówna. Więc bądź czujny Rekrucie." ― Tequila do Rookiego (z Aliens vs. Predator)

Tequila była na pokładzie desantowca z Majorem Van Zandt i Rookie, kiedy USS Marlow został zniszczony na orbicie przez statek predatorów. Fala uderzeniowa od wybuchu wstrząsnęła desantowcem, ale w końcu udało się wylądować w rafinerii kolonii Freya's Prospect. Tequlia następnie pomagała w przegrupowywaniu ocalałych. Ona pierwsza skontaktowała się z Rookim, kiedy obudził się sam w opuszczonej części kompleksu, i poprowadziła go przez zainfekowaną przez ksenomorfy kolonie do jej lokalizacji. Kiedy przybył dała mu dodatkowy karabin pulsacyjny, który zdobyła. Chwilę później, z Tequilą skontaktowała się drużyna podczas ataku w klubie nocnym koloni i wysłała Rookiego do pomocy. Rookie przybył za późno, żeby uratować Marines i po serii ataków Ksenomorfów, Rookie został ostatecznie zniewolony i pochwycony. Ku uldze Tequili, udało mu się uciec zanim został owinięty kokonem. Następnie poleciła mu udać się do pobliskiej rafinerii, gdzie Van Zandt zniknął podczas przeprowadzania ponownego ataku na królową. Rookie znowu przybył za późno, żeby uratować pozostałych Marines, ale doszło do konfrontacji z królową w jej gnieździe i z pomocą Tequili zdalnie aktywował piec rafineryjny, dzięki czemu był w stanie ją spalić.

Zainfekowana: Edytuj

"Cholera, ten robal rozrywa mi flaki." ― Tequila, mówiąc o Chestbursterze wewnątrz siebie (z Aliens vs. Predator)

Wypędzona z kolonii, gdy ta została opanowana przez Ksenomorfy, Tequila wystartowała na pokładzie  desantowca Tajfun. Tajfun przeszukuje dżunglę,  skąd załoga zamierzała zabrać  Rookiego oraz innych ocalałych, żeby ich ewakuować. Jednak zostali zestrzeleni przez  Predatora, pomimo ich prób zabicia go z powietrza, i Tajfun rozbija się na skraju rozległych ruin świątyni Yautja w tym rejonie. Miejsce katastrofy zostało od razu otoczone przez ksenomorfy, podczas gdy kilku Marines radziło sobie ze stworzeniami, Tequila została schwytana i odciągnięta od nich.

Zabierają ją do małego Ula, blisko areny do walki, gdzie została uwięziona, zawinięta w kokon oraz zapłodniona Chestbursterem. Pogodzona z losem, zdziwiła się kiedy Rooki przybył jej na ratunek. Mimo wszystko, zapytała go czy mógłby po prostu ją zabić, żeby oszczędzić przerażającej śmierci. Jednak, przed tym jak Rookie mógł zrobić cokolwiek skontaktowała się z nimi Katya, która poinformowała ich, że może usunąć Chestburstera, jeśli mogą dotrzeć do niej w pobliskim laboratorium Weyland-Yutani. Para przedarła się przez dżungle a ból w klatce Teqili stawał się coraz bardziej gorszy. Zarządzono włamanie się do placówki Weyland-Yutani. Spotkali się z Katyą, ale gdy android przygotowywał operację Tequili, Karl Bishop Weyland odkrył ich i odciął zasilanie urządzeń. Nie mając alternatywy, Katya i Rookie umieścili Tequilę w komorze kriogenicznej, żeby zatrzymać wyłonienie się Chestbustera. Tequila pozostała w komorze kriogenicznej do końca incydentu a później zostaje umieszczona na pokładzie osobistego wahadłowca Weylanda  wraz z Rookim i Katyą  następnie uciekła z planety.

Osobowość i cechy Edytuj

Tequila jest niezwykle zrównoważona od początku do końca kryzysu na BG-386, nawet gdy ci, którzy są wokół niej takimi nie są. Jest bardzo lubiana przez swój oddział i szanowana prze kolegów,  szczególnie przez załogę na pokładzie Tajfuna. Jest typem, który się nie poddaje  i zyskała reputacje jako ocalała. Tequila jest zarówno dobrze wyszkolona w taktykach piechoty jak i radzi sobie bardzo dobrze nawet po zapłodnieniu Chestbursterem.

Sprzęt Edytuj

Tequila nosiła standardową zbroję  Colonial Marine M3  z załączoną lampą TNR do oświetlenia. Płyta na klatce piersiowej miała namalowane serce z imieniem, "Louis".Co ciekawe, nie była wyposażona w model balastycznego hełmu M10. Była uzbrojona w karabin maszynowy M41A/2, i w pewnym momencie miała zapasowy (prawdopodnie wzięła od poległego towarzysza), który dała później Rookimu. Większość sprzętu, w tym jej zbroja, utraciła, kiedy została pochwycona przez Ksenomorphy, chociaż jak każdy dobry Marine nie zrzekła się swojego karabinu maszynowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki