FANDOM

The Trigger - piąty i zarazem ostatni pakiet DLC do gry Obcy: Izolacja, wydany 3 marca 2015 roku.

Rozgrywka Edytuj

Wcielając się w rolę Ricardo, gracz ma za zadanie pomóc w ustawianiu wybuchowych pułapek przeciwko Obcym, na stacji Sevastopol. Pakiet zawiera trzy mapy: "Damage Control", "The Package" i "Blast Seat". Wydarzenia z tego dodatku rozgrywają się bezpośrednio przed akcją gry.

Fabuła Edytuj

Damage Control Edytuj

Podczas ataku Ksenomorfa, marszałek Waits oczekiwał na raport od swojego zastępcy, przebywającego w sektorze więziennym i rzekomo lokalizującego zagrożenie w nieokreślonym obszarze stacji. Nakazał mu jak najszybszy powrót, z sugestią zamknięcia badanej okolicy. Jednak istota wciąż podążała za nim. Ricardo przed wejściem do windy zebrał plakietki zabitych więźniów, pobrał dane z rejestru i zablokował wejście do arsenału.

The Package Edytuj

Waits poinformował go na temat Gardiner'a, człowieka który miał dostarczyć paczkę ale się nie zameldował. Winda zatrzymała się w zakładzie produkcyjnym Seegson Synthetics. Obszar był wypełniony zwłokami, jednym z nich był zaginiony kurier. "Paczka" okazała się być ładunkiem wybuchowym, którego marszałek zamierzał użyć przeciwko Obcemu. Ricardo wraca z przesyłką, uprzednio odbierając wiadomość od Niny Taylor do Waits'a, wspominającej o rejestratorze lotu USCSS Nostromo. Winda odmawia współpracy, przez co bohater jest zmuszony do ponownego włączenia zasilania. Jednocześnie, przypadkowo uruchomił dezaktywowane androidy, wrogo nastawione do ludzi. W tym momencie włącza również alarm mający zwabić obcą istotę do strefy wybuchu. Następnie wzywa windę i ucieka.

Blast Seat Edytuj

Ricardo kontaktuje się z marszałkiem, prosząc o włączenie alarmu by ocalali mieszkańcy ewakuowali się. Ostatecznie zakłada ładunki i opuszcza okolicę. Chwilę później po wyświetleniu na ekranie oceny, słychać stłumiony wybuch i transmisje wysłaną do Sevastopola, przez kapitan Verlaine (audio log 32). Ta sytuacja wyjaśnia, że jest to eksplozja która oddzieliła Amandę od Samuels'a i Taylor w podstawowej wersji gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki