FANDOM

Trylobit (ang. Trilobite) to ogromny twarzołap przenoszący embrion Diakona. W filmie Prometeusz embrionem został zainfekowany jeden z Konstruktorów, który chciał dopaść Elizabeth Shaw.

PowstanieEdytuj

Trylobit powstał w wyniku serii zdarzeń powiązanych z zainfekowaniem Holloway'a Czarną Mazią oraz jego stosunku płciowego z Shaw. Kobieta po tym jak dowiedziała się, że nosi go w swoim łonie, postanowiła przeprowadzić na sobie cesarskie cięcie w MedPodzie, aby usunąć pasożyta. Udało jej się to, po czym zamknęła go w urządzeniu. W międzyczasie Trylobit urósł do okazałych rozmiarów. Zaatakował Ostatniego Inżyniera i zapłodnił go embrionem Diakona, po czym umarł.

AnatomiaEdytuj

Posiada długie i silne macki, które służą mu do obezwładniania ofiar. Mniejsze macki wysuwane z otworów ulokowanych na spodniej części ciała Trylobita, unieruchamiają głowę ofiary co pomaga w jej zapłodnieniu. Istota posiada coś na kształt otworu gębowego z dwiema szczękami i dużymi zębami. Z otworu gębowego wysuwany jest długi narząd, którym zapładnia ofiary.

Mofo trylo
Prometheus-bluray-0776

Wczesne stadium rozwoju.

RozwójEdytuj

Nie jest jasne jak Trylobit zaczął rozwijać się w ciele Shaw. Tak jak w przypadku Ksenomorfa posiada bardzo krótki czas dojrzewania.

ZachowanieEdytuj

Już po narodzinach okazał się bardzo agresywny.

Podobnie jak Twarzołap stara się unieruchomić i obezwładnić ofiarę. Umiera po zapłodnieniu żywiciela.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotnie Twarzołapy miały być wielkości kałamarnic, mimo to nawet wtedy nie dorównywały wielkością Trylobitowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki