FANDOM

UNISYS Emblem.jpg

United Systems Military (Zjednoczone Systemy Militarne), w skrócie USM – organizacja militarna powstała

około pierwszej połowy XXIV wieku. Była wynikiem współpracy wielu krajów, w tym Zjednoczonej Ameryki i niektórych państw europejskich oraz azjatyckich, które połączyły swoje siły wojskowe w jeden organ.

W miarę postępu lotów międzygwiezdnych kosmos otwierał się przed ludźmi i kusił swoim potencjałem terytorialnym. Niemal wszystkie kraje – a zwłaszcza te najbardziej rozwinięte technologicznie – szybko przystępowały do eksploatacji kosmosu, zakładania osiedli i rafinerii nawet w znacznie oddalonych częściach naszego systemu. Wraz upływem czasu dochodziło do konfliktów, gdyż sama eksploatacja nie zadowalała ludzi i wbrew konwencjom z poprzednich lat zaczęli przywłaszczać sobie przestrzeń kosmiczną. Po wielu podziałach i sporach różne narody określiły swoje terytoria, zaś wojsko pilnowało przestrzegania wyznaczonych granic, kontrolowanie handlu i transportu oraz pobierania cła.
Hqdefault.jpg

Generał Perez wraz z dwoma oficerami naukowymi

Zjednoczone Systemy Militarne były odpowiedzią na niepokój rządów bloku państw o swoją przestrzeń terytorialną i bezpieczeństwo. Organizacja ta miała charakter formacji zbrojnej pilnującej ładu i porządku, a także ścigającej terroryzm czy eliminującej potencjalne zagrożenia. Dowództwo dysponowało znacznym zapleczem technologicznym i militarnym – posiadało flotę okrętów kosmicznych, utrzymywało regularne wojsko oraz produkowało własną broń.
Shockrifle2.jpg

Jeden z żołnierzy

Doktor Wren, jeden z oficerów naukowych USM, namówił władze do podjęcia się próby wskrzeszenia obcej formy życia. Zarząd wysłuchał jego argumentów i przekonany o potencjalnych korzyściach zgodził się zorganizować i sponsorować eksperyment. Miał być on zorganizowany na pokładzie krążownika USM Auriga pod nadzorem gen. Pereza. Do realizacji przedsięwzięcia wybrano zespół siedmiu oficerów naukowych pod przywództwem Masona Wrena.

Znani członkowieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki