FANDOM

Właściwa zbroja Łowna − zbroja ta jest lekka i pozwala na wszelkie manewry. Mimo tego, nie potrafi się obronić przed silnymi ciosami. Jest ona używana tradycyjnie na rytualnych polowaniach. Łowcy noszą ją już od tysięcy lat. Stała się idealną zbroją na takie okazje jak polowania. W czasie tych tysięcy lat formy i funkcje zbroi ulegały przeróżnym modyfikacjom. Wszyscy łowcy są obdarzani tym pancerzem gdy tylko udowodnią swój honor i odwagę oraz dostąpią odwiecznej ceremonii. Lekka zbroja waży 15 funtów (około 6,8 kilograma); średnia waży 20 funtów (około 9 kilogramów); ciężka - 35 funtów (około 15,9 kilograma).

Lekka Zbroja ŁownaEdytuj

Składa się ona z obu ochraniaczy przedramienia i obu ochraniaczy dolnych części nóg oraz płyty metalowej na plecach, barkach, ramionach, pasie, a także z pancernych, kanciastych płytek na ramionach i sandałów. Jest jeszcze sześć pustych haków na pasie, które mogą posłużyć na trofea bądź też na dodatkowy sprzęt.

Średnia Zbroja ŁownaEdytuj

Średnia zbroja łowiecka jest standardem tego gatunku. Posiada ogrzewacz, ochronę na klatkę piersiową i części ochronne na plecy (dosyć słabe). W odróżnieniu od poprzedniej zbroi, kolana są lepiej chronione + małe części ud.

Ciężka Zbroja ŁownaEdytuj

Nie jest używana podczas tradycyjnych łowów. Znajdują wielką popularność wśród robaczych łowów królewskich (AlieN) i są źródłem
Ciezkazbroja.jpg
największych trofeów. Cały wygląd tej zbroi jest wzorowany na pancerzu z okresu starożytności predatorów. Yautja w tej zbroi ma ograniczoną ilość ruchów. Mimo to, ograniczona ilość ruchów jest nadrabiana mocą zbroi (jest prawie nie do zniszczenia). Zbroja ta "pomaga" zamocować na obu ramionach broń; utrzymuje na sobie ciężką broń. Większość części z tej zbroi występuje w innych zbrojach (lekka, średnia) i tworzy standard pancerza Yautja. Do tego dochodzą jeszcze przedłużone ochraniacze ramion (prawie do łokci). Sieć również jest powtórką. Do tego dochodzi nieprzepuszczające powietrze "ubranie", którego rogi stawów (złączeń) i powierzchnie pokryte są przez ciężkie, metalowe płyty. W rzeczywistości, jedynym nieosłoniętym obszarem tego pancerza są "włosy", dłonie (na które zawsze założone są częściowe rękawice niezależnie od modelu zbroi) oraz sandały łowcy.

Po więcej informacji zajrzyj tutaj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki