FANDOM

Weyland Industries było brytyjskim przedsiębiorstwem przemysłowym które istniało w dwudziestym 

pierwszym 

wieku. Wraz z japońską korporacją Yutani Corporation był jednym z poprzedników kontyngentu Weyland−Yutani. Charles Bishop Weyland był przewodniczącym Weyland Industries na początku XXI wieku. 

Logo Weyland Industries jest wyrazem zgody na logo Weyland−Yutani, jak widać w Obcym i kolejnych grach wideo opartych na filmie. Podobnie hasło firmy − "Building a Better Future" (Budowanie lepszej przyszłości)  − nawiązuje do wiersza "Weyland−Yutani" − "Building Better Worlds" (Budowanie lepszych światów).

Zgodnie z powieścią Obcy kontra Predator autorstwa autora Marc'a Cerasini firma Weyland Industries warta było 375 miliardów dolarów, a do 2020 roku miała być pierwszą, która zbudowała bazę na satelicie Ziemi na Księżycu.

W 2030 roku Weyland Industries kierował człowiek znany tylko jako pan Weyland. W tym czasie Weyland Industries wykupił Borgia Industries w nieprzyjaznym przejęciu po śmierci starszych dyrektorów tego ostatniego. Wkrótce potem Weyland Industries nabył również korporację Yutani, tworząc w ten sposób korporację Weyland−Yutani.

Występowanie Edytuj