Fandom

Xenopedia

Weyland Industries

356stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Weyland Industries było brytyjskim przedsiębiorstwem przemysłowym które istniało w dwudziestym pierwszym 

Wi-2004-logo-blank.jpg

Logo Weyland Industries.

wieku. Wraz z japońską korporacją Yutani Corporation był jednym z poprzedników kontyngentu Weyland-Yutani. Charles Bishop Weyland był przewodniczącym Weyland Industries na początku XXI wieku. 

Logo Weyland Industries jest wyrazem zgody na logo Weyland-Yutani, jak widać w Obcym i kolejnych grach wideo opartych na filmie. Podobnie hasło firmy - "Building a Better Future" (Budowanie lepszej przyszłości)  - nawiązuje do wiersza "Weyland-Yutani" - "Building Better Worlds" (Budowanie lepszych światów).

Zgodnie z powieścią Obcy kontra Predator autorstwa autora Marc'a Cerasini firma Weyland Industries warta było 375 miliardów dolarów, a do 2020 roku miała być pierwszą, która zbudowała bazę na satelicie Ziemi na Księżycu.

W 2030 roku Weyland Industries kierował człowiek znany tylko jako pan Weyland. W tym czasie Weyland Industries wykupił Borgia Industries w nieprzyjaznym przejęciu po śmierci starszych dyrektorów tego ostatniego. Wkrótce potem Weyland Industries nabył również korporację Yutani, tworząc w ten sposób korporację Weyland-Yutani.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki