FANDOM

Hot.jpg

Wielcy Yautja - tzw. Berserkerzy, są to Yautja znacznie silniejsi od zwykłych Yautja, charakteryzują się czarno-czerwonymi włosami, lekką zbroją; oraz czerwonymi plamkami na gładkim czole, przedstawicielem tego podgatunku jest m.in ,,Pan Czarny". Są odpowiedzialni za plantację próbki ziemi, na nie znanej planecie, w ich kulturze posiada się tylko jedno ostrze naramienne, niż w innych przypadkach - nadgarstkowe ostrza. Są prawdopodobnie inteligentniejsi, ich rozwój jest wolniejszy, lecz bardzo dokładny, uważa się że są najsilniejszym organizmem w całej galaktyce. Berserker, wraz z jego pomagierami, mieli za zadanie, zapolować na różne stworzenia. Są bardzo honorowi, niesamowicie szybcy, niesamowicie groźni, zabójczo groźni. Ich paszcza jest mocno wysunięta, zęby znacznie większe, lecz otwór zdecydowanie mniejszy, ich rany szybciej się goją, przez co są bardzo kompatybilni w stosunku do Niebieskich Yautja, razem walczą w parach, od starszych kapitanów Yautja, dostają uzbrojenie, mogą wykonywać operacje wybijania zwyczajnych Yautja, co jest normą w ich życiu. Uznaje się ich jako nieliczny podgatunek, jednak mają swoje prawa, i mają trybuny w polityce.

Charakterystyki w porównaniu do zwykłych Yautja. Edytuj

  • Bardziej wysunięte stopy do góry.
    Ghah5.jpg
  • Większe zęby.
  • Wysunięty pysk.
  • Chrypliwy ryk.
  • Większa masywność.
  • Większa inteligencja.
  • Kolczate wyrostki na policzkach.
  • Większy porost włosów.
  • Mniejsza średnia życia.

Ogólne Edytuj

Ich włosy, różnią się od normalnych Yautja, są mniej grubsze, jest ich większy porost, szybciej się odradzają, cebulki mocniejsze, ich kolor również się zmienia, są czerwono-czarne. Ich częstą bronią są miecze Yautja. Zastraszają swoje ofiary, by je unieruchomić, obezwładnić. Nie przejmują się zranionymi ofiarami, zabijają wszystko co stanie im na drodze, bez względu na płeć, wiek, stan zdrowotny. Pobierają oni zaawansowane próbki z planet, i rozwijają marionetkowe kolonie, na które co sezon, sprowadzają kilkanaście porwanych ofiar. Żywi, wygrywają, a martwi, stają się trofeum. Ci Yautja są bardziej mowni, głośniej krzyczą, są znacznie więksi, rozmiar ten, dodają im charakterystyczne stopy, które wyglądają jak buty na obcasach, jednak nimi nie są, są to naturalne stopy, okrywane czarną skórą, która pomoże zapobiec skaleczeniu, w stosunku do innych Yautja noszą oni lekką zbroję, jak i obuwie, Normalni Yautja noszą ciężkie sandały, lecz mogą przez to wysoko skakać, technologia odbijanego obuwia, dodaje im taką możliwość. Ci Yautja stosunkowo mają porost włosów bardziej ,, z tyłu" Przez co pomaga im to w walce, nie musząc wiązać ich na kuca. Ich stopy przypominają końskie kopyta. Tors oraz głowa przez ,,rytualne zbiory" nie ma znaczenia, stopy czynią ich najwyższymi.
Headi.jpg

Głowa Wielkiego Yautja.

Znani Wielcy Yautja Edytuj

Wielkich Yautja jest oczywiście więcej, jednak Ci są jedynymi określonymi.

Zobacz też.... Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki