FANDOM

William Hudson – członek oddziału Korpusu Piechoty Kolonialnej Stanów Zjednoczonych ze stopniem szeregowego i funkcją mechanika PFC.

Biografia

Poznajemy go w scenie przebudzenia oddziału na pokładzie statku Sulaco, narzekającego na zimna podłogę. Podczas śniadania Bishop zademonstrował mu swoja słynną sztuczkę z nożem (szeregowy wrzeszczał jeszcze trochę po jej zakończeniu). Wraz z całym oddziałem poleciał promem do kolonii, gdzie brał czynny udział w operacji.

Hudson przeżył tragiczną akcję w gnieździe obcych, podczas której marines zostali zdziesiątkowani; nie krył paniki po katastrofie promu mającego zabrać ich z powrotem. Wraz z pozostałymi zabarykadował się w jednym ze skrzydeł osiedla. Zginął podczas bitwy, gdy obcy odcięli zasilanie i wdarli się do bezpiecznej strefy szybami wentylacyjnymi. William Hudson, w przypływie desperackiej odwagi, nieustannie pruł z karabinu, aż jeden z potworów wciągnął go pod podłogę. Najprawdopodobniej szeregowy nie zdążył zostać zainfekowanym w gnieździe, gdyż niedługo potem wybuch reaktora zmiótł z powierzchni ziemi całą okolicę. Możliwe, że ksenomorf zabił miotającą się i walczącą zdobycz.

17 tygodni później, po wybuchu reaktora i zniszczeniu dużej części kolonii Hadley's Hope, ciało Hudsona zostaje znalezione przez Christophera Wintera.

Osobowość i cechy

Szeregowy Hudson był humorzasty i wesoły, lubił narzekać. Jego bitewny entuzjazm często kończył się paniką w kryzysowych sytuacjach. Jako jedyny z oddziału przesadnie udawał totalnego twardziela, i jako pierwszy tracił głowę, gdy sprawy przybierały niefortunny obrót.

W 2179 służył w oddziale sierżanta Apone, wraz z którym uczestniczył w misji na księżycu LV-426. Jej celem było udzielenie pomocy odciętym mieszkańcom kolonii Hadley's Hope.

Galeria