FANDOM

WolfFight.png
Wolf – stary i doświadczony Yautja, weteran wielu polowań i potyczek. Wyruszył na Ziemię, by zniszczyć ognisko inwazji ksenomorfów w południowym Kolorado. Jedna z głównych postaci drugiej części AvP.

CharakterystykaEdytuj

Wolf był dobrze zbudowanym i zaprawionym w bojach Yautja. Jego charakterystyczną cechą były liczne blizny, bielmo na lewym oku oraz brak jednego z odnóży gębowych, straconego w walkach lub wojnach.

Był niezwykle silny, wytrzymały i szybki. Posiadał ogromne doświadczenie zdobyte podczas długiego życia. Używał unikatowej maski z wyrytymi napisami w języku predatorów na części czołowej. Dysponował też własnym statkiem zrzutowym oraz całym arsenałem broni. Prawdopodobnie cieszył się dużym szacunkiem i poważaniem społecznym.

BiografiaEdytuj

Gdy doszło do katastrofy statku predatorów na powierzchni Ziemi, jeden z rozbitków zdążył przed śmiercią wysłać wiadomość w kierunku swojej macierzystej planety. Odebrał ją Wolf, najprawdopodobniej przyjaciel zmarłego, który postanowił wyruszyć tam w celu zażegnania zaistniałego kryzysu. Zabrał ze sobą swoje uzbrojenie. Wyleciał z Miasta Łowców małym statkiem zrzutowym i w szybkim tempie dotarł na Ziemię.

Na miejscu odnalazł wrak statku i oddał cześć zmarłemu. Obejrzał zapis wizualny z jego maski i przekonał się, że sprawcą katastrofy był Predalien – jedna z najgroźniejszych odmian ksenomorfa. Uruchomił również proces samozniszczenia i przygotował rozpuszczalnik.

Przez następną dobę wojownik przemieszczał się po okolicy, zacierając wszelkie ślady obecności ksenomorfa. Zabił również policjanta, który spostrzegł go w lesie. Jego pozbawione skóry szczątki powiesił na drzewie.

Facetoface.jpg

Wolf staje twarzą w twarz z Predalienem.

Wolf wyruszył w głąb kanałów miejskich, które jak podejrzewał służyły potworom do przemieszczania się po całej okolicy. Zastawił na nie pułapkę i zabił kilka osobników, lecz natarł na niego Predalien i w wyniku walki powstała wyrwa w sklepieniu. Bestie uciekły do miasta, wojownik zaś ruszył ich śladem. Do kolejnej konfrontacji doszło w pobliskiej elektrowni; Ksenomorf którego ścigał zabił tam pracownika, Wolf wystrzelił z działka plazmowego w kierunku ksenomorfa po czym uszkodził elektrownię, zniszczenia spowodowały odcięcie prądu w całym Gunninston.

Gdy nocą drugiego dnia inwazja obcych ogarnęła całe miasto, Wolf namierzył wylęgarnię potworów i ich gniazdo w stołecznym szpitalu i ruszył ku niemu. W nim zabił parę ksenomorfów i starł się z ludźmi niechcący też zabił kobietę, Jessy, jednym z shurikenów po czym został ostrzelany w biomaskę przez jednego z mężczyzn i z zrzucony do windy w wyniku ataku obcego. Przez co stracił jeden z pistoletów plazmatycznych.  Wolf zabił jeszcze na dachu szpitala kilku ksenomorfów-wojowników za pomocą bicza. Starł się jeszcze z mężczyzną, ale ten uciekł.

Finałowe starcieEdytuj

PredalienvsYautja.jpg

Wolf walczy z Predalienem.

JtOFxP.gif

Finałowe starcie

Do ostatecznego starcia między Wolfem a Predalienem doszło na dachu szpitala. Myśliwy widząc, że Predalien jest godnym przeciwnikiem postanowił zdjąć maskę, rzucić broń i pokonać przeciwnika gołymi rękami. W walce wyrwał ksenomorfowi jego wewnętrzną szczękę.

Pojedynek był na tyle zaciekły, że oponenci zabili się nawzajem – Predalien przebił Yautja ogonem, ten zaś przeszył mu głowę ostrzami nadgarstkowymi. Ich ciała pochłonęła eksplozja zrzuconej przez wojsko bomby atomowej.

Uzbrojenie i wyposażenieEdytuj

1. Zbroja i sprzęt

2. Broń

Gra Aliens vs PredatorEdytuj

Wolf AvP 2010.png

Wolf w grze.

Wolf pojawia się także w grze Aliens vs Predator. Jest głównym antagonistą w kampanii Obcych. Przybył na BG-386 w celu odnalezienia "młodzików". Niestety, gdy już dotarł do ruin, było za późno. Obydwaj młodzi Predatorzy zostali zabici przez Obcego szóstkę. Ten w odwecie, staje do pojedynku z Ksenomorfem w którym Wolf jednak zostaje pokonany i użyty jako host. "Rodzi się" w nim nowy predalien. Nie może to jednak być ten sam Predator, co w filmie, ponieważ oba z nich giną podczas swojej wyprawy. Być może jest to inny Yautja o imieniu Wolf. Istnieje on też jako skin do multiplayer możliwy do odblokowania na 25 poziomie.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki