FANDOM

Yautja Prime – planeta położona w bliżej nieokreślonej części Kosmosu, ojczyzna rasy Yautja. Jest to planeta wielkością porównywalna do Ziemi lub odrobinę mniejsza, otoczona pierścieniem asteroidów i posiadająca dwa słońca. Jej budowa geologiczna i fizyczna jest nieznana. Najprawdopodobniej panuje na niej dosyć wilgotny i gorący klimat; występują morza i oceany, wielkie obszary pustyń, bagniska i dżungle.

Miasto ŁowcówEdytuj

YautjaCity

Stolica

Jedyną poznaną lokacją na tej planecie jest wielka metropolia Predatorów. Było to rozległe miasto położone w suchym obszarze. Najprawdopodobniej pełniło ono funkcję stolicy i było jedną z niewielu tak olbrzymich siedzib tego gatunku – Yautja po mimo wysoko rozwiniętej technologii i eksploracji ogromnej części Wszechświata byli rasą stosunkowo nieliczną. Zabudowę miasta stanowiły ogromne budowle, które swoim architektonicznym stylem przypominały nieco konstrukcje azteckie lub mezopotamskie. W panoramę wpisywały się liczne piramidy, zigguraty, grobowce i świątynie oraz inne budynki przypominające te starożytne.

Zwierzęta Edytuj

Zwierząt jest dosyć mało, są to zwyczajne gatunki, które pomagają Yautja w polowaniach, lub służą jako zwierzyna łowna. Zwierzęta występujące na Yautja Prime są przystosowane do gorącego i wilgotnego klimatu panującego na tej planecie.