FANDOM

Bad

Zła Krew − kryminalna kasta Yautja. Łowcy, którzy tam trafiają, popełniają ogromne przestępstwa. Po raz pierwszy pojawili się w filmie Predators, rywalizując z klanem Jungle Hunter. Kasta ta pojawia się w komiksach, opowiadaniach. Ich przywódcą jest Berserker, a 3/4 Złej Krwi to Super Predatorzy.

Informacje Edytuj

Jeśli pewien Yautja przyniósł hańbę swojemu klanowi i nie zamierza przyjąć kary nie otrzymuje przebaczenia. Pozostali Predatorzy mają możliwość wyeliminować wyrzutków. Predatorzy Złej Krwi nigdy nie są przyjmowani z powrotem do społeczeństwa Yautja. Wędrując bez celu, zabijają wszystko co żywe w tym innych Predatorów. Ci sadystyczni Łowcy nadal używają umiejętności wyuczonych u swoich braci, z tym że stworzyli bardziej "niechlubne" style walki. Mogą oni się oczywiście także poddać, jednak czeka ich bardzo słona kara, zwykle zabójstwo lub dożywotnia niewola dla starożytnych łowców.

Istnieje również klan Złej Krwi o nazwie Zabójcy. Ci Łowcy tropią i zabijają Predatorów z klanu Złej Krwii. Nie wiadomo dokładnie czym kierują się ci osobnicy. Prawdopodobnie są kimś w rodzaju policji, lub działają jako łowcy nagród.

Występują w... Edytuj

Znani Yautja Złej Krwi Edytuj

Galeria Edytuj